Τα πράγματα φαίνεται πως δεν πήγαν και τόσο καλά στην προπώληση των εισιτηρίων για την επερχόμενη περιοδεία της Jennifer Lopez και έτσι η ίδια οδηγήθηκε σε ένα rebranding προκειμένου να σώσει ό,τι μπορεί.
Η περιοδεία που αρχικά είχε ονομαστεί “This Is Me…Now tour” φαίνεται πως δεν έπεισε το κοινό να επενδύσει σε εισιτήρια, κάτι που συμπληρώνει το γενικότερο αρνητικό κλίμα και την κρίση που περνάει στην καριέρα της η Jennifer, όσον αφορά στο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα που δίνει, κυρίως όμως σε μία υπέρ-έκθεση που της γύρισε μπούμερανγκ.
Η Jenny ακύρωσε επτά από τα επερχόμενα shows αυτής της περιοδείας και χωρίς πολλή φασαρία, η ομάδα της άλλαξε το branding του tour, μετατρέποντας την περιοδεία σε “This Is Me… Now to This Is Me… Live | The Greatest Hits“, ελπίζοντας σε περισσότερα έσοδα και εισπράξεις!
Ακόμα βέβαια, η Live Nation που κάνει παραγωγή στην περιοδεία, δεν έχει επίσημα ανανεώσει τα στοιχεία στο site της, όμως ήδη στα social media και συγκεκριμένα στο facebook, υπάρχουν αντίστοιχα ads με τη νέα εκδοχή της περιοδείας.
Φαίνεται λοιπόν, πως παρά την όποια σκληρή δουλειά της Jennifer, με καινούργιο album, καινούργια ταινία ΚΑΙ ένα ντοκιμαντέρ, το “This Is Me… Now” πούλησε μόλις 14.000 αντίτυπα και έκανε είσοδο στο Νο.38 του Billboard 200, αποδεικνύοντας περίτρανα πως το overexposure μάλλον έχει κουράσει!
Hoping for the best!