Η Beyoncé προχωρά στο επόμενο επιχειρηματικό της βήμα, καθώς παρουσίασε νέα προϊόντα με την υπογραφή της, στο λανσάρισμα της σειράς Cécred στο Los Angeles.
Η αγαπημένη star επέλεξε για την περίσταση μία ολόσωμη φόρμα Prabal Gurung spring/summer 2024, με διαφάνεια στο harem-style παντελόνι, ενώ ολοκλήρωσε το look με De Beers κοσμήματα, φορώντας ένα bolo-tie κολιέ με 32 καρατίων διαμάντια και ένα μαγευτικό 10 καρατίων κίτρινο κρεμαστό μενταγιόν.
Το εν λόγω κόσμημα είναι παρόμοιο με εκείνο που είχε επιλέξει στο Super Bowl, οπότε και είχε ανακοινώσει το “Act II”, τη δεύτερη συνέχεια στη μουσική τριλογία του “Rennaisance” που ξεκίνησε το 2022.
Στο πάρτι του λανσαρίσματος βρέθηκε – προφανώς – και η οικογένεια της Bey, ενώ η μητέρα της, Tina Knowles ήταν πιο περήφανη από ποτέ για τη σειρά προϊόντων περιποίησης μαλλιών της Bey, έχοντας και η ίδια ιστορία στον τομέα με ένα κομμωτήριο στο Houston για χρόνια, ενώ το παρών έδωσε και η πρωτότοκη κόρη της Beyoncé και του Jay-J, Blue Ivy.
Φωτογραφίες: Page Six